Általános leírás
Mire is számíthatunk:
# Ingame System átdolgozva
# Karakteranimációk jelentősen valósághűbbek
# A játékos karakterek szélei több textúrával "felpolírozták", azaz nem látni az éles elvágólagos különbségeket.
# A gránátok mélyedést hagynak a földben
# A különböző anyagok már nem védnek meg a golyóktól. Pl: egy aluminiumlemez mögé rejtőzve az MG elől, simán meghalunk.
# Több mint 24 karakter problémamentesen megjeleníthető
# Fedezék rombolható
# A szél iránya befolyásolja a füstgránátot
# Valósághűbb füsteloszlás, amikor egy tank a füstön keresztül áthajt
# Fák és a fű mozog a szélben
# A fűben lehet látni az emberek nyomait, tehát ellapított lesz, és így lehet az ellenséget követni.
# Általános különbségek Nehezebb lesz bombát elhelyezni, ezentúl nem elég hozzá egy gomb lenyomása. (hogy hogyan azt még nem lehet tudni)
# Egyszerre lehet majd hajót vezetni, és lőni
# A közelharc hasonló lesz ahogy a "Condemned" játékban
# A küldetések az "Operation Cobra"-át idézik, amelynél az amerikai, kanadai, britt, és lengyel ellenállők bőrébe bújhatunk. A britt küldetésnél a Résistance által leszünk támogatva.
# Két pálya közötti töltési idő megszűnt.
# Multiplayerben a következők lettek megváltoztatva: Max. 24 játékos # külünböző osztályok/rangok mint Doktor, vagy mesterlövész
# Az elért pontokkal különböző tulajdonságokat lehet szerezni. Pl: Mint felvilágosítóként az elején csak egy kis Artillerie-t hívhatunk. Ahogy lépünk feljebb a pontlétrán, egy "Broken Arrow" is hívhatunk. (egy Artillerie saját helyzetünkre.)
# Lista a legjobbakról, Statisztika hasonló mint Battlefield 2-nél
# Új Multiplayermod "War"
# Közlekedési eszközök
# Olyan pályák, ahol stratégiai pontokért küzdhetünk.
A Call of Duty 3 2006 végére jelenik meg Xbox 360, Playstation 3, Nintendo Wii-re. Pontos megjelenése: USA: 2006-11-03 UK: 2006-11-17 |